• Kundtjänst

Kundtjänst

Kundtjänst

Vi producerar högkvalitativ kundtjänst och framgångsrika kundmöten i alla kanaler. Vi tar hand om era kunder och tar hand om kundkommunikation via exempelvis telefon, e-post, chatt och sociala nätverk.

Vår utgångspunkt är alltid att definiera och hitta den bästa lösningen utifrån varje företags unika behov. Vår kundtjänst kan anpassas snabbt och effektivt hantera stora mängder olika kontakter. För att få en kostnadseffektiv och företagsanpassad lösning erbjuder vi kundservice som är tillgänglig efter överenskommelse – varje dag på året, dygnet runt.

E-handel

Kundtjänst för E-handel

Se till att er online-verksamhet blir framgångsrik genom hög kvalitet på kundservice. E-handel med vår supportpersonal säkerställer att kunderna får lättillgänglig hjälp och service även på nätet när de behöver det.

Vi guidar dina kunder genom köpprocessen och stöttar kunden att göra ett köpbeslut, och ser till att köpet genomförs snabbt och säkert. Läs mer

Chatt

Kundtjänst via chatt

Chatt med vår supportpersonal hjälper er att ta hand om era kunder på nätet och möjliggör personlig service just när kunderna behöver det, dygnet runt. Chatpersonal hjälper kunderna att använda onlinetjänsten och ger ytterligare information, svarar på frågor och ger råd inför köp.

Chatt med kundtjänst säkerställer lyckad e-handel för era kunder och utvecklingen av ert företags
e-handel. Läs mer

Sociala media

Kundtjänst för sociala medier

Ge stöd och hjälp till era kunder oavsett var de befinner sig. Med en modern kundtjänst kan era kunder nå ert företag snabbt och enkelt. Kundtjänstpersonal, specialiserade på sociala medier, servar era kunder för er räkning och hanterar kundtjänsten åt ert företag.

Vi kan också hantera chattdialoger och diskussionssidor samt moderering och kontroll av innehåll.
Läs mer

Växel

Växel

Vi tar hand om ert företags växel. Vi hjälper era kunder att hitta rätt person eller avdelning och lämnar meddelanden mellan ditt företag och dina kunder. Vår service omfattar även rådgivning och olika informationstjänster.

Workforce management

Workforce management

Vi erbjuder hjälp med prognosarbete, bemanning och schemaläggning för er kundtjänst.

Kundrelationshantering

Kundrelationshantering

Vi tar hand om era kunder och deras avtal utifrån era affärsbehov. Vi håller kontakt med kunden,
till exempel för att förlänga avtal som närmar sig sitt slut. Vi kan hjälpa dig att utveckla kundhanteringsprocesser, rapportering och påverka kundnöjdhet och därmed tillväxten.

Backoffice

Backoffice

Vi ser till att ert företags administration sköts kostnadseffektivt. På uppdrag av kundföretaget hanterar vi allt från brev och orderblanketter till lagersaldosystem och kundlojalitetskort.